Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eddy's Pizza Express. Meer weten? Ontdek meer
Martijn
5 jun 2026 om 19:07
Het eten is nooit bezorgd. Ik moest er na 1,5 uur zelf achteraan bellen om te horen dat mijn bestelling geannuleerd was. Geld nog niet retour ontvangen.
Martine
6 mrt 2026 om 9:25
Top pizza, goed warm, aardige bezorger en geleverd conform tijd die werd aangegeven.
Berkay
21 jan 2026 om 19:49
altijd blij als Eddy's open is
Esther
9 jan 2026 om 21:13
Heerlijke pizza, fijne mensen. Snelle levering!
Marianne
3 sep 2025 om 19:56
carpaccio is van ham en lasanga en pizza zijn erg zout.
Ruben
21 aug 2025 om 20:10
Heerlijke pizza!
Vaishnavi
21 aug 2025 om 19:49
Very average pizza and focaccia. It was very hard and cold. It was delivered very late.
Alexander
20 jun 2025 om 20:34
altijd vriendelijk en altijd goede kwaliteit